Alla inlägg under februari 2009

Av Cila - 15 februari 2009 15:24

Seg som en jag vet inte vad  sitter och försöker ladda upp  inför

en ny arbets vecka.

Men det ska nog bli bra så länge man får vara frisk .

Känns som om jag har nåt på ge förkylning eller nåt likande .

Har inte tid med sånt nu.måste hålla mig frisk och kry så jag kan planera min semester. Gud vad  vill ha det  nu...

behöver sol  är så trött på detta gråa trista väder.

Ha en fortsatt trevlig söndag

kram på er

Av Cila - 14 februari 2009 15:09

Ja då var man tillbaka för att skriva av sig lite. Vet att det går länge mellan gångerna.Men det har varit mycket nu  med jobb och annat smått och gott.

Var på bio i går. vet inte när vi var bå bio sist .Det är mysigt sitta där i mörkret och hålla handen.

Såg i den nya  wallander filmen ja rekomendera den .IDag  lördag så har jag bakat lite bullar .De blev riktigt bra  för att vara gjorda utav mig  .HA HA.
Nä nu ska jag ta och fortsätta greja lite .

Önskar alla en trevlig alla hjärtans dag

kram på er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards